Click Me Ok..!!

Sunday, January 2, 2011

Unplanned


Sawadikap..!!
Masuk kot pintu,keluar kot tingkap.

Nie 1st entry aku di tahun 2011..
Entry dimulakan dengan kisah malam Tahun Baru..:)
 Aku n bff g midnight movie…gila kan kitorang ney..
Orang tgh sibuk coz ecok da kenuri,kitorang sempat lagi melarikan diri g Jitramall..
Unplanned kowt..
Tetiba ja keluar idea gila ney…
Korunk percaya x, aku g pakai seluar tdo ja…
Memang serabai gila kalau korunk teng0k aku time tue…
Xpernah aku wat keja gila camnie.

Kitorang tengok cita Tron Legacy..
Not bad la cita tue..
Akceli..nie 2nd time aku tgk cita ni..
1st time aku tgk masa g Penang awal Dec aritu dgn star5..
Masa awal tue aku still layan cita tue..
 30 minute pastu, terus aku zzzzzzZZ..
Ngantok kowt..
Siang tue aku dah la buzy tolong Aifa..
Aku xla ralat sangat coz aku dah tengok cita tue kan...

Habis ja cita tue, kitorang trus cari kedai mamak coz Coki n Paez tgh kebulur nasi..
Aku xjoin pown…lepak ja dalam keta..
Lepas tue terus kitorang memecut balik umah Aifa…
 Lebih kurang pukul 4.30 kitorang sampai…
Sesampai ja, terus menyiapkan diri untuk…..
..zzzzzzzzzzZZZZZZzzzz..ngehehe..
Ecok kena bangun awal la..ada kenuri umah Aifa..
Nanti aku story pasl kenuri k..:)


..23:45..
31 Dec 2010..
Otw ke Jitramall

:)

p/s : ecok my first class...Xsabarnya nak jumpa classmate...
Banyak benda nak gosip dengan diorang..


ookie dookie..
daaaaaaa........


No comments:

Post a Comment