Click Me Ok..!!

Tuesday, January 25, 2011

Bank Rakyat....:)


Salam korunk….sehat x ariney????
Arinie aku nak story kat korunk pasal bank Rakyat…
No no no…
Jangan fikir bukan bukan…
Aku bukan nak promote bank Rakyat or whatsoever
Tapi….
Aku nak gtaw korunk tadi aku g Bank Rakyat  dengan classmate aku..

Ada sesi temuramah dengan pegawai bank kat sana…
Kitorang buat Semua ney untuk satu course yang kitorang  amek sem nie
iaitu entrepreneurship.
Kitorang kena menemubual pegawai bank especially yang jaga bahagia pembiayaan tentang  future2 busnes yang boley mendatangkan keuntungan n bisnes2 yang ada dibawah seliaan mereka…








walaweh...
fokus btol bebudak ney...

my yayunk...:)

Banyak gak la info2 yang berguna yang diorang share dengan aku n kengkawan aku…
Siap diorang tawarkan peluang pekerjaan lagi..
Fuhhh…
Memang terbaik r…
A million thankz to PN.Hazlina n En. Anas Radhi yag sudi meluangkan masa + membuang masa melayan kerenah aku n kengkawan yang lain…

Abes ja sesi temuramah tue aku n kengkawan aku terus zasssss ke Fatin Corner..
Lapar doe…mau isi perut jap..







perrrrrrghhh...memag sedap r....



best je bergosip time ney....

Ekcelli, aku ada lagi kelas petang tue...
Tapi..cam besalah...
Kata pown senior..mesti r ponteng...
lekkkkkkk sudah....:)
ngehehe....

Lepak jap kat fatin korner tue then terus berdezzzzzasssss balik hostel…



No comments:

Post a Comment