Click Me Ok..!!

Tuesday, January 4, 2011

Selamat pengantin Baru



Salam shemua…:)

Last week aku sangatla buzy(buat2 buzy + buzybody).
Buzy dengan pa korunk tanya???
Buzy dengan kenuri kawen…
Aip..aip…Jangan wat spekulasi melulu..
Bukan aku yang kawen taw..
Tapi….
Abang bff aku…
Bro Zulhilmi n sis Rafidah..
Aku spent 1mlm kat umah diorang…Tolong apa yang patut…
Biasala..
Aku kan rajin..muahaha..
Alamak..terlebey sudah...

Besh je tgk orang kawen…Rasa cam teringin ja….
Bila la turn aku plak kan…( Sambil berangan)
..haha..gedikz…

Zzaassss jela piccy sepanjang majlis akad nikah n bersanding aritue….:)


membatalkan Air sembahyang
Sesudah diijabkabul..
Alhamdulillah..
kitorang yang penyibuk
fizah, Aku

paklong n kak fidah
Sefamily...


Sangat suka piccy nie...

 To Paklong N sis fidah..

Selamat Pengantin Baru
Selamat Berbahgia
Selamat ke anak cucu
Selamat Sejahtra..



ok..enough..
See uolls nxt entry ya...
daaa.....:)

No comments:

Post a Comment