Click Me Ok..!!

Sunday, January 23, 2011

JAlan2 Cari Makan..


Hye readers….:)
Korunk wat apa weekends ney???
Aku..???
Membela badan ja kat umah..
Cuma…
Petang tadi sempat la aku keluar dengan kawan2 aku...
Siapa lagi kan kalau x si Faiz Aifaa n Fizah…

Kitorang g lepak kat Timah Tasoh… 
Xplanned pown sebenarnya…
Tetiba ja g sana (cam hapa ja ayat tetiba tue)

Lepak jap kat situ
Then terus cari kedai nak isi perut..hehe..
Kali nie kitorang melantak kat Boomax
Aku macam biasalah..
Melantak nasi..
Perut melayu la katakan..
Nasi jugak yang dicari..
My sis selalu bising coz aku suka melantak nasi…
Tapi hapa aku peduli kan..
Perut aku...
Suka hati aku r...hahaha....kureng asam punya adik

Aku x reti la diet2 shemua ney…
Prinsip aku..
Selagi boley makan,baik kita makan..
Xperlulah diet2 ney…
Nanti bila dah x boley makan baru nak nyesal kan..:P









abaikan muka aku yang berminyak itu...
memang x mekap langsung..

perut melayu la katakan..
semuanya nasi...:)

ookie dookie...
masa dah time..:P
daaaaaaaaaaaaaaaaa.......:)

No comments:

Post a Comment