Click Me Ok..!!

Monday, January 31, 2011

Great Weekend With Them...:)


Olla readers….
Weekend semalam korunk g mana???
Aku x p mana pown…
Pusing2 perlis ja…
Perlis dihatiku la katakan….muahaha…
Korunk mesti jenjalan jauh kan…bestnya…
Nak itot jugak…!!!
Hehe..xda la..gurau ja…

Semalam aku keluar dengan bff la..
Siapa lagi kan kalau x si Aifa senget tue…ngee…
Kitorang g Tasik Melati
g tengok pertandingan Busana Pengantin Muslimah ..
Salah sorang finalis tue kawan Aifa yang merangkap gf salah sorang kawan aku..
Kiranya dia pown kawan aku la…
Nama dia Intan

Kitorang g dalam pukul 3.30 kowt..
Event tue pown dah start..
Sempat la kitorang tengok separuh jalan..
Ney r first time aku jumpa Intan n Wani..
Diorang sangat peramah…
Memang boley wat geng la..
N  Intan sangat gojes dengan suit pengantinnya…
Sukasukasuka…J







Abes ja event tue terus hantar Intan n Wani balik umah…
Then kitorang terus berdezasss g amek mamat sorang ney..
Sibuk ja nak itot kitorang g lepak Kola…kikiki…
Sampai kola terus cari kedai makan..
Cacing dok sibuk menyayi lalalala dah ney…J

 After perut sudah memuncit sebab terlebih mentekedarah,kitorang pown mulakan la xtvt wajib kitorang...
hehe..
Apalagi kan kalau x camwhoring...

Nie r antara piccy2 yang sempat disnap...hehe...
Sila lah scroll down sampai termuntah..:P














gambargrapher of the day......:)







Termuntah x tengok piccy2 ney shemua???
hehe..
Harap2 xla ek...

Okkie dookie..
 Mau out sudah...
See ya nxt entry...Till then.....:)


No comments:

Post a Comment