Click Me Ok..!!

Friday, January 14, 2011

Bebelan Mak Enon...


Minggu nie aku dah start belajar..
Assignment pown dah mula bertimbun..
Tarikh untuk test n submit project pown lecturer dah bagi..
Tapi aku…
Masih dok memain lagi..
Mood  untuk study masih kelaut..bila nak mendarat nie..

piccy yang xda kena megena langsung..
saja ja gatai tangan nak tempek...:)

Normal la kan..
Baru second week…
Dekat ujung2 sem baru mood tue datang..haha..
Next week group aku dah kena wat presentation…huaaa..apsal cepat sangat?????
Apsal x wat lepas raya cina ja…Aku xda mood g ney..
gpown M(malas) masih melekat kat aku..
shuh shuh...barambus kau dari hidupku...

Dah la weekend  nie aku BUZY
Time tue jugak la nak kena present..
Huish..gangu mood bercuti aku ja…
Btw..ecok aku nak g bercuti…
Bercuti kemana????
Ke
























ish...malu r nak gtaw




















nak taw gak ka??



























ke...ke...ke..






















tuuuutttttt....Biarlah.rahsia…
Nak taw kena  tunggu next entry k…
Till then….
Daaaaaaaaaaaaa..:)

No comments:

Post a Comment