Click Me Ok..!!

Sunday, January 9, 2011

Selendang ohh selendang....

Hye korunk...
rindu aku x??? hahahaha..
Bajet macam aku nie glamor kan..:P

Sebelum aku mulakan cerita...
Meh aku kasi korunk serangkap pantun...
Macam nie bunyinya.....

Bukan lebah sebarang lebah,
Lebah datang untuk melata, 
Bukan sembah sebarang sembah,
Sembah datang berkongsi cerita.

Petang tadi aku teman Cik Puwee pusing2 kangar
Tujuannya ialah….
Nak cari selendang plain warna merah..
Tapi kitorang x jumpa pown…
Bukan x jumpa…Cuma kitorang nak warna yang sama dalam 5 helai..
Tapi kedai yang kitorang g tue abis banyak pown diorang ada 3 helai ja..
Pusing punya pusing, still x jumpa..
Then kitorang terus Arau..
Pown x jumpa gak....

Last2 kitorang decide nak menyumbangkan wang kat kfc..
Lepak situ kejap..
Then kitorang g pasar malam jawi n etrus g Gua Cenderawasih
Cik Puwee nie dah gian sangat nak jumpa membe baik dia..

xberani amek piccy dekat..
Ambik piccy nie pown buat2 berani ja..
dia tengah usha aku tue der..
buatnya dia terkam aku..xke naya...
Spa lagi kalau x si kera..:)
Aku asyik maen aci ligan ja dengan si kera tue..
Dia suka kat aku kot..Aku x suka dia ok..
Sebab tue la dia syik mai kat aku ja..
Kitorang Lepak situ jap..
Aboud 6 pm kitorang terus balik umah…


Nie je la piccy yang sempat aku snap ...:)
xsempat nak snap bebanyak..
si kera n sekutunya asyik gangu mood berpiccy aku ja..







Ok la...cita dah abis
bye bye korunk...
:)

1 comment: