Click Me Ok..!!

Friday, December 31, 2010

TUTUP BUKU LAMA..BUKA BUKU BARU…



Arinie last day before kita masuk ke tahun baru..
Tinggal beberapa jam ja lagi 2010 akan mengilangkan diri buat selamanya..
2011 pulak akan menjelma...
Cepat betul masa berlalu kan…


2010 banyak meninggalkan kenangan2 manis dan pahit dalam diari hidup aku....
Yang manis aku jadikan kenangan
 yang pahit aku jadikan sandaran supaya lebih berhati2..

Azam tahun baru aku???
Akceli..aku xda azam…hehehhe..
Teruk kan aku nie..
Orang semua kalut ja nak berazam sempena tahun baru nie..
Tapi aku relax ja..hehe
Ntah la..
Bagi aku azam nie xperlu nak tunggu masuk tahun baru..
Bila2 pown kita boley azam..
Even masa tengah tahun pown kita still boley berazam n try to achieve it..
Cuma untuk tahun 2011 yang bakal menjelma x sampai12 jam nie..
Aku harap ia akan jadi lebih baik dari tahun 2010


so korunk macam mana plak??
Apa azam baru korunk???
Hope tercapailah ye.


Oleh itu…(chewah..skema gila ayat)
SELAMAT TINGGAL 2010,SELAMAT DATANG 2011…J

Daaaaa……………

No comments:

Post a Comment