Click Me Ok..!!

Sunday, January 9, 2011

Bersiaran dari…


Assalamualaikum dan salam satu Malaysia..
Chewah..
Macam pembaca berita RTM plak aku rasa..:P

Arinie aku nak story tentang aku sebagai part time worker..
Ekcelli ayah aku ada kedai yang jual alat2 sukan...
HMD Sports Ent..Kat area Kangar ja...
Boleh kata semua jenis alat2 sukan kitorang jual termasuklah pakaian dan kasut sukan..
Ari Ahad worker yang kerja dengan ayah aku tue cuti..
So..Ahad Ayah aku la yang jaga kedai tue..
Tapi disebabkan anak gadis dia yang sorang tue sangat rajin + baek..
Alamak..
terangkat bakul sndiri la….
Maka..aku la yang tolong jaga kedai tue..
Every time aku jaga kedai tue aku mesti bawa cik lappy...
Dialah peneman aku dikala keboringan...

Korunk mesti tertanya tanya kan apa skop keja aku ..??
Ekcelli aku tolong jaga kedai + entertain customer
N
Sometimes aku wat keja2 account cikit...
Tue pown kadang2 jela...
Cukup time aku balik umah...
Tapi keja nie bukan dapat gaji pown...
Just niat tolong ayah aku ja..

Jowm cekidout piccy2 gedikz aku time bekerja....:)









ookie dookie..
mau lunch jap...
papai....:)

No comments:

Post a Comment