Click Me Ok..!!

Monday, January 24, 2011

awwww...Sho Suweeettttt....




Alolo..sho sweeets kan diorang ney…
Diorang dah sah menjadi suami isteri sabtu lepas..
Jelez aku kat Ayu Raudhah …
Yelakan..
Dapat menjadi suri dihati pemain bola sepak fofular gitue…
Sapa x jelez kan…
Aku taw korunk pown mesti jelez..
Kan?? Kan?? Kan??

Aku harap perkahwinan diorang berkekalan hingga akhir hayat..
Xnak r dengar kes cerai2 ney..Bushan….hehe

Ney antara piccy solemnization n sanding diorang….
Aku curi dari beautifulnara….hehe..




memang cun r diorang ney..
like 19 kali..:)




walaweh....
cun woooo..
sweeet gila vavis kan...
sukasukasuka....

Jelez mak nokk tengok diorang ney…
And yang paling wat aku jelez ialah pelamin malam berinai n sanding dia…
 Huuaaaaaawaaaaaaa…mak!!! 
Nanti akak kawen nak pelamin camtu  boley????
compom makan pelempang free mak aku kalau camnie gayanya...huahuahua...


No comments:

Post a Comment