Click Me Ok..!!

Saturday, January 8, 2011

MEB..??



Huhu..geram btoi aku…
Ada ja xtvt yang ganggu weekend aku…
Xtvt apa lagi kalu x ceramah kan…??

oops.!!
Sibuk dok hangin sampai lupa nak bagi salam…
Assalamualaikum shemua….:)
Pepagi tadi aku terpaksa menghadirkan diri kat Dewan Sri Semarak Uitm
Ada ceramah pasal Model Ekonomi Baru


Model Ekonomi Baru tue ialah
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Malas r aku nak cita..
Aku bukan dengar pown apa dia membebel tadi...
Ala..korunk nak taw gak ka??
 google ja MEB k..
Kan senang...:)

Shemua budak degree n diploma last semester kena attend ceramah tue..
Katanya start 8 pagi
Tapi hampeh..
Pukul 9 baru start..
 Janji melayu la katakan..
Mesti r lewat sejam…hehehe..

Ceramah start ja aku dah menguap..
Memang terbaik r aku nie..bab2 dengar ceramah nie memang aku fail..
Orang cakap ja 5 minit aku dah mula mengantuk…
15 minit pastu..aku n Erna apa lagi..
Kitorang lawan buat taik mata la…
Nasib baik xda air liur basi…:P
Best ja aku layan tidor..
Bangun2 dah pukul 10 lebih..
Terus ja rehat..
Lepas ja breakfast kitorang terus cabut senyap2….G CMart..cari barang ckt…
 Then terus aku balik umah….huahuahua…boley r aku sambung tdo pasnie..

oops..
Cik Puwee ajak aku kuaq la..
so....
See uolls next entry ya.
0okie dookie...
daaaaaaaaaaa....:)

No comments:

Post a Comment