Click Me Ok..!!

Tuesday, January 4, 2011

My first Dayy yo..!!

olla uolls..

Semalam  first day aku attend class  untuk tahun 2011.
Kedatangan aku disambut dengan hujan yang agak lebat..
Maybe ujan rahmat..Alhamdulillah..
Maka..
Berpayunglah aku n kengkawan yang laen ke kelas..:)

Sem nie Status aku telah bertukar dari SuperJunior ke SuperSinor..hehe
Almaklumlah…
Dah part6
 final sem dah kowt
xlama lagi aku dah nak say gudbye...

Jadual sem nie plak not bad la..
Tapi..
Yang x bestnya…jumaat aku da class..
Dah la 1 jam je class 2…
Rugi2..
Kalau x boley aku cabut balik Umah Khamis tue…
Boley lepak kat umah lama cikit..
and yang penting..
xperlulah aku iron baju kurung...hehe..
Pemalas betul la anak Himad nie  kan...:P

 sempat lagi snap walaupun.......

:)
time nie kitorang teman Wyda daftar kolej
P.O.Y.O


ookie..dookie..
pai...pai..




No comments:

Post a Comment