Click Me Ok..!!

Friday, January 28, 2011

B!g field...???



Haha..
Tajuk tah hapa2 kan…

oopppss....terlupa sudaaa
Assalamualaikum shemua...!!!

nak cerita sikit boley???

Arinie aku n bff keluar mengukur jalan…
Ukur jalan ke mana???
Ke





















ke































hehehehehheheheheh


























Padang besar….:)

Bukan apa…
Rasa dah lama aku x menjejakkan kaki kesana..
Kot2 la ada perubahan ka hapa..
tapi hampeh..
Still sama macam dulu.
Tujuan asal aku ke sana adalah untuk mencuci mata…
Tapi apakan daya
AKU tetap AKU 
Mana boley setakat cuci mata..
Mesti r beli sehelai dua yang berkenan…
Lagipon...Aku kan suka menyumbang kepada ekonomi negara...muahahaha







Dah fenat shopping + lenguh segala urat buku lali..
 Aku n Aifa terus terjah kedai makan…
Tingin nak makan tomyam yang betul2 kaw…
Tapi….
Kedai tue tutup r…
Geram siot..
Dah r perut aku tengah berkeroncong tahap dewa ney….

Then terus kitorang decide g makan nasi ayam kat satu kedai ney….
Boley tahan r nasi ayam dia…(dah lapar semuanya sedap kan)
Tapi bagi aku..
Nasi ayam mak aku lagi sedap kowt..ngehehe

Licin ja pinggan nasi ayam tue, kitorang pown terus blah..
Tunggu apa lagi …
Perut dah kenyang…
Haha..
Sangat propa hokey..
X kenyang mana pown..
Tue pasal la aku tapaukan bihun soto untuk perut kesayangan aku ney…:P



p/s : Yunk...
Thankz 4 dis cute barney...
:)



  

2 comments:

  1. woooooiiiiiiiiiiiiiiiii........


    p xajak ak? kuang hajaq! cm nie mbe! arghhhhhh!

    ReplyDelete
  2. HAHAHA....
    relax r derrr..
    ko kan aa klas time tue.....

    ReplyDelete