Click Me Ok..!!

Friday, January 21, 2011

LangkAWi...Last Dayy yo..


Salam semua
Masih lagi berkisar tentang percutian aku di Pulau langkawi…
Korunk dah boring ek????
Ok2..
Aku promise..nie last entry pasal Pulau langkawi…

Plan kitorang  nak pergi Island hooping..
Semangat r aku bangun pagi2 buta coz plan asalnya nak naik bot pukul 8
Tapi..
Last2 jadi pukul 9..
Janji melayu la katakan..
Jangan salahkan kitorang ek..
Kitorang dah ready on time..
Tapi…Abang tue yang lambat..sila salahkan dia

Island hooping ney ialah kita akan naik bot pergi 3 tempat iaitu Tasik Dayang Bunting, 
Pulau Singa Besar n Pulau Beras Basah…





1st kitorang pergi Tasik Dayang Bunting…



Korunk nak taw x kedatangan kitorang disambut oleh Siapa???
Oleh..


Si Kera..
Memang banyak r kera kat situ..
B4 jumpa tasik Dayang Bunting, kitorang kena panjat tangga dulu…


Fuhhhh..
Dah r penat panjat tangga Telaga Tujuh x ilang lagi…
Ditambah plak panjat tangga kat sini..
Memang terbaik r…
Dengan breakfast pown x ambil tadi…









Aku mandi la jugak kat tasik tue..
Asalnya aku x nak mandi…
Tapi…
Bila tengok budak laki best ja berendam dalam tasik tue, terus niat aku dibatalkan..hehe…

 Then kitorang dibawa ke Pulau Singa Besar..
Jangan salah faham k..
Kat Pulau nie xda singa pown…
Yang ada ialah Burung Helang…
Kami diberi kesempatan untuk melihat burung helang secara dekat…



Last sekali kitorang dibawa ke Pulau Beras Basah..
Best taw Pulau ney..
Bersih n Pasirnya halus sangat lebih halus dari pasir kat Pantai Cenang..
Kat sini sekali lagi aku mandi…hehe..

pulau Beras Basah
mangsa yang ditanam hidup2..
:)

Dah alang2 basah kan..
Bak kata pepatah
Alang2 mencelup pekasam, biar sampai ke pangkal lengan…
Dah puas berendam, kitorang terus balik hotel… 
Dah nak checkout..

Kitorang punya tiket pukul 5.30..tapi pukul 2 kitorang dah ada kat area Jeti 
Korunk bayangkan..
Ada lebih 3 jam kitorang buang masa kat jeti tue…
Sampai ada la budak2 laki yang tidow time ney..hehe..
Aku  n kengkawan yang laen decide nak g Dataran Helang..
Untuk apalagi kan..
Mesti r bercamwhore…J









Sampai ja umah terus rasa sengal satu badan... 
Tidow x cukup + Terlalu banyak xtvt

..but.. 
 Aku masih boley tersenyum gembira...
Harap dapat pergi lagi Langkawi or mana2 tempat dengan korunk semua + shemua
ahli star5..
Best sangat dapat spend masa bersama korunk..
Korunk memang sempoi 
Sayunk korunk.....<3

No comments:

Post a Comment