Click Me Ok..!!

Friday, January 7, 2011

Cerita basi di pagi hari...:)



Salam korunk…
Dah tiga ari aku x hupdate blog kan….
Sowiey la ya..
Mood untuk berblog sudah kelaut..
Lagipon xda cita besh pown dis week untuk aku kongsi dengan korunk…

Btw, Entry kali ini mahu story cerita yang confirm sudah basi.
 But what the hack.
Hupdate jelah cerita basi puuuun…
Janji aku hupdate kan..:P

Tengah bulan Dec aritue aku turun penang..saja ja nk jumpa my Star 5..
 R.I.N.D.U..
 Lagipun nak g PEsta Penang dengan diorang..;)


Korunk pergi x??
Best la gak..boley release tension after main game shemua tue..
Tapi
 Siapa yang takut pada ketinggian dilarang ok..hehe..
Bukan apa..
Ada ja budak yang pengsan lepas maen game kat situ..
Aku sendiri pown rasa takut..
Rasa macam dah nak sampai ajal ja time aku naik Challenger tue..huhu


entrance fees..
lakilaki yang sentiasa menjadi bodyguard kami sepanjang kami di Penag..:)





Banyak gak la xtvt kitorang sepanjang 3 hari 2 malam kat sana…
Bayangkanlah…
Dari pagi kitorang kuar..
Tengah malam baru kitorang balik…hehe…
Gpown bukan slalu kitorang dapat spent masa together gether..
 Sempatlah aku tengok 2 movie kat sana…cita Tron  Legacy n Aku masih dara..
Cita Tron tue not bad la..
Tapi cita Aku masih Dara tue entah apa2 ja…L
Rugi ja duit aku Rm10…

 Kitorang sempat gak la mandi pantai,lepak Padang Kota n tengok orang main bowling
( kitorang teman adik Wyda n d geng maen..kitorang just jadi pemerhati ja..:))
Ekceli banyak lagi xtvt kitorang disana…
Xlarat nak taip satu2..ngehehe
So korunk layan piccy je la ek..
Apa orang selalu kata..

Let's the piccy do the talking..


time ney kitorang nak g mandi ....
star5 4ever...tapi xcukup korum..
mcik sorg tue xdpat join..:(
Aku x mandi pown..
just bash kaki tangan ja...
 bowling time...!!!!
:)
sukasukasuka...
kitorang shemua,...
Padang kota


Hmmm...yang tue jela kowt cita basi aku setakat nie...
Nanti aku story cerita laen plak k..
Till then.....
papai....:)









No comments:

Post a Comment