Click Me Ok..!!

Friday, January 28, 2011

syukur....:)



Yeah..
Aku sangat2 lega arinie…
Kerana kesalahan yang dilakukan oleh kami semua telah dimaafkan..
Kesalahan yang sering dilakukan oleh pelajar2 universiti ..
Kesalahan apa???
Korang pikir2 la sndiri ek..:P

Aku pown terlibat  secara x langsung dengan kesalahan ini sehingga menimbulkan kemarahan lecturer aku…
N lecturer  aku siap ugut soh siapa yang bersalah untuk mengakui kesalahan yang dilakukan..
Pada asalnya kitorang xnak pown mengaku..kununya nak wat dekkk jela..
Tapi bak kata pepatah..
Berani kerana benar, takot kerana salah..
And, as a human, we have to be responsible to what have we done..
Lagipown kitorang x nak kerana nila setitik, rosak susu sebelanga…
Right???

SO, my friends decide 2 call her to make an apologise..

N yess..
Madam accept her apologise…
It’s a relief there…
Syukur Alhamdulillah..

And to my Friends who did the confession…
I’m proud of u gilrz…
Ambil semua ney sebagai pengajaran..
Entry ini lebih untuk memperingati diri sendiri..Bukan nak memburukkan sesiapa..
Hanya sekadar luahan hati aku yang secebis ini…

Ookie dookie..
Mau lunch jap…
Have a nice Friday peeps…
Daaaaaaaaaaaa…J

No comments:

Post a Comment