Click Me Ok..!!

Thursday, February 3, 2011

L0vely Second Febuary Wit My Family.....:)



Olla readers….
Sihat x???
Aku macam biasa la…
Masih sihat atas izinNya..
Alhamdulillah..

Arinie aku nak story pasal dinner aku with my family terchenta…
Aku baru ja lepas dinner dengan family aku..
Cuma yang Kurengnya…
Mak n ayah aku x dapat join..
Ada kenuri dekat area rumah ..
Huhu..
Sedey gak la..
Bukan senang kitorang nak dinner sekali…
Yela..
Masing2 dah besar..
Ada hal masing2…

Malam nie akak aku belanja kitorang semua sempena birthday My BIL yg ke 31..
Kitorang dinner di Samudera Bistro..
Dekat Area Kuala Perlis..
Seyes...ramai orang kat Kola malam nie...
Maybe sebab ecok cuti + orang cina makan besar...
Sampai nak cari parking pown susah..

Ekceli, birthday my BIL ecok..
3 Feb…
Tapi…Ecok kitorang da hal..
So kitorang wat la awal sehari..
Kiranya Advance sehari la..hehe..

Korunk layan piccy je la ek…
Malas nak menaip panjang2...
Lagipon,korunk bukan nak baca sangat karangan aku ney...
hehe..


haha..
sempat g snap b4 g Kola...
Adik dah mula crancky....
tahu kenapa..??
Dia sibuk nak bawa keta...
macam la dia tahu kan...

My sis n family....
me n my Bro..
birthday boyy..
bukan yang baju merah tue taw....:)
 Along..
siapa ajaq wat sign rock tue?
haha..gedikz kan 2 beradik ney....:P
my sis wit hero2 nya...
icecream cake...
yummy..









see.....
licin ok......
b4 balik...kena r berpiccy dlu..
btol x??
last but not list...
aku n akk aku...
sayunk ko k.chaq,..

p/s ; to my BIL : EPy burfdayy..
Semoga panjang umur,murah rezeki n hidup lebih bahagia dengan keluarga terchinta..
Amin...



Okey la readers tersayang sekalian....
Jumpa lagi di lain entry k.....
Bubye.....:)

No comments:

Post a Comment