Click Me Ok..!!

Thursday, March 17, 2011

Wawen lagi...:)


Haish...apsal mood berblogging kelaut ney????
Menaip dua tiga baris then backspace..

Pastu taip balik...
Alamatnya sampai kesudah la xda entry baru...huhu

So arinie aku memaksa diri untuk post something kat blog sememeh ney..
Aku mulakan dengan kenuri kawen membe aku yang sempat aku attend weekend lastweek ok..!!.

Aku p dengan 3org membe aku (Aifa, Fizah n Ida)
Arond 12.45 kowt kitorang gerak ke umah membe aku tue..
Sesampai je sana, pengantin sedang berphotosgewdikzz atas pelamin...
Perghhh..bestnya..
Sempat lagi aku terbayang konsep perkahwinan aku nanti..ngehehe...
Haish..cik gie-ah..
Dah2 la tue berangan....

Weh..malas r nak cita pepanjang..
Korunk pown bukan nak baca sangat kan..
Nak tengok piccy ja lebih kan..?? kan?? kan??
Hehe..
So, let the piccy do the takling ya....:)

Sorry ya piccy x mengikut susunan...
aku kan tengah malas ney..hehe













To Milia :
 Selamat Pengantin Baru..
Semoga kekal hingga akhir hayat 
N
Diserikan hidup dengan anak2 yang chomell....
Amin




No comments:

Post a Comment