Click Me Ok..!!

Tuesday, March 8, 2011

Kenangan Lalu Kau dan Aku....

Pergghhhh..tajuk xboley blah..haha!!

Semalam aku g lepak umah membe aku...
Time lepak tue, teringat plak zaman muda mudi belia remaja dulu..
chewahh!! skang dah x remaja ka??

Dulu aku selalu lepak umah jawahir ney..
Pantang ada masa lapang mesti terjah umah dia..
+ dia suka hidangkan aku n kengkawan laen dengan makanan2 yang memang sodap..hehe

Best sangat time tue..
Xyah nak pikir study..
Almaklumlah..Baru abes SPM..
Memang joli sakan la...
Bak kata kawan aku..
Honeymoon time..!!'kikiki

Umah jawahir ney plak dekat ja dengan umah aku...
Dalam 5 minit SAHAJA...
Dulu aku p umah dia naik moto ja...
Tapi skang berlagak r cikit..
Naik keta..hehe..
Tue pown sebab semalam nak ujan..
Xberani r naik MOto..
Mau ujan naya cek..hehe...
hah..Alasan ja semua tue

Semalam,, Aku n kengkawan langkah kanan beb.!!
Kitorang dihidangkan dengam Nasi ARab...
perrghh,...
Lama da aku x makan nasi Arab...
Kena plak time tue memang perut aku mintak diisi...
Memang aku sangat suka la kan...hehe..
Cuba cakap kat aku sapa x suka menternak lemak secara free????

Membe aku tue nak balik Indon rabu pagi ney...
X sempatla aku nak jumpa dia memandangkan ari rabu tue kelas aku tersangatlah pack..huhu...
Tue sebab la semalam aku g lepak umah dia..
Kununya nak ucap selamat tinggal la..hehe
Ntah bila la plak nak jumpa dia ney...
Tunggu dia punya next semester break la nampaknya...
Maybe dalam bulan posa ney KOT..!!

Layankan aje piccy yang sempat disnap semalam...:)

wallaweh..sodap..!!
KITA serupa...:)
Gadis pinggiran..:)

:)





TO Jawahir : 
Take cre dear..
T ang balik Ps kita lepak lagi k..
Kita wat plan baik punya..
Sory sangat cuti kali ney sempat jumpa ang 2 kali ja..Buzy ckt...
Aku kan bakal PM..nyiahaha..
Ko jaga diri ek  kat sana...
Belajar rerajin..
bye2....
  
with <3 : gie-ah..



No comments:

Post a Comment