Click Me Ok..!!

Monday, March 7, 2011

N0 Value??!!

Olla peeps..!!

grrrrr.....tengah geram ney weh..!!
Tengah ari tadi aku da perjumpaan dengan KP..
Kununnya semua part1 sampai part6 kena attend perjumpaan tue kat LT5..
Aku dah nak angin + frust gak r...
Perjumpaan tue pukul 1...
Class aku abes pukul 11...
Potong stim time aku tidow je la diorang ney....


muka eksited nak g jumpa KP....muahaha
walaupun ngantuk,,still tunjukkan muka eksited nak g...
p/s : abaikan katil yang sangat x terurus itu..haha!!

Dengan paksarela nya, aku pown p la perjumpaan tue dengan kengkawan aku shemua...
TAPI...
Yang kureng bestnya, bila KP tue sampai ja...
Dia terus buat muka hairan bin pelik...
Taw dia cakap apa???
Aikk???part6 pown mai jugak ka??
Korunk xmai pown xpa..NO VALUE..!!

hah?????No value???
Tersantap jap aku dengar dia cakap camtue..
Dah r ganggu time beradu aku, boley pulak cakap camtue..huhu..
Camni r korunk....
Xnak kawan r...
Santap jap 5 minit..haha.

ookie dookie...
dadaaaaaaaaaaaaa.......:)

No comments:

Post a Comment