Click Me Ok..!!

Thursday, March 24, 2011

Hilangkan 10sion...:)

Wassup2 korunk...
Sory r lama dah x berblogging..
Mood lari kemana ntah...
Xsempat nak kejar..
+ minggu ney sangat buzy dengan test, assignment n final report...

So, semalam adalah hari untuk bergumbira for aku n Star5.
Almaklumlah..test baru ja abes..
Actually plan asalnya kitorang nak g Timah Tasoh..
Ada projek Baik punyerr..hehe
Tapi malangnya terpaksa ditunda atas sebab2 yang xdapat dielakkan..
So,decide nak g Denai ja..
Tapi... double malangnya sampai je Kangar hujan plak turun.huhu..
Banyak betul halangannya kan..

Last2 kitorang decide untuk membuncitkan perut di Mai Cafe..
This time,aku try chinese fried rice ang Mai Chicken Wings..
Not bad la,tapi aku lagi prefer chicken Wings Pizzahut..
Pergghhhh...meleleh air liur aku..:)

Then, afta maghrib kitorang terus g InGame..
Nak lebatkan ujan dengan suara merdu bak katak panggil hujan kitorang ney..hehe..
Plus tempat tue baru ja buka..
So, kitorang nak cuba try test la..

Abes ja karok session. terus aku hantar Star5 balik kolej n aku terus memecut balik rumah..
Yeah..rindu rumah sudah..
Now dah ada kat umah pown..
Tengah landing atas katil kesayangan..hehe..


 Jowm cekidout the piccy yo..!!

muka hepy makanan dah sempai...:)
ini aku punya....
muka super duper hapy after kekenyangan..;)


open karok...:)




in room...yeah...boleh melalak sepuasnya...


See ya next entry..till then...
bubye...:)

No comments:

Post a Comment