Click Me Ok..!!

Saturday, March 19, 2011

SHOW ME YOUR BFF CONTEST


Because she is NurulBadiah


Kalau nak join silala jadi follower dia ok...:)



-----------------------------------------------------------------------------

Memandangkan hadiah yang ditawarkan pown menarik...
So aku pown x lepaskan peluang untuk join contest ney..
Piccy yang dipertaruhkan adalah.......




Dear Nurbadiah Lai,

Ini adalah piccy aku n bff aku yang paling baru..hehe..
Kiranya baru keluar dari oven la..
Aku sayang sangat kat bff aku ney...
Nama grup kitorang adalah Star5..
 Siapa yang kenal kitorang mesti taw la nama grup kitorang ney..
Even baru 3 tahun aku kenal diorang ney..
Tapi aku dah kongsi macam2 dengan diorang..
Sad,happy,about love,life and everything..
No secret between us..
To Star5 : i love uolls so much...:)

tag:

3 comments:

  1. sayang

    ur photos super nice..

    wish u gud luck ya..:)

    thanks 4 joining

    ReplyDelete
  2. ya allah syg...
    bru tgk ha...xprasan pon kta ada tag...
    lgpon bz la...sori k

    ReplyDelete