Click Me Ok..!!

Sunday, March 13, 2011

Aku nak kawen…!!!!!!!!!!!


Hehe..xdala…
Aku muda lagi…
Ada lagi 4 tahun b4 aku kawen k…perghh berangan
So korunk sabar ek..

Ari ney  aku nak semakkan mata korunk dengan cerita n piccy yang sudah terbukti keBASIannya..haha..
Xda mood la weh nak berblogging sehari dua ney..xtahu kenapa…
Nak kata x da story, rasanya berlambak yang nak dikongsi…huhu..
Xpala..
Sementara mood berblogging singgah kejap dalam diri aku, baik aku start story cepat2..

Last week, aku sempat attend solemnization cuzie aku di KK..Bukan Kota Kinabalu ya...
Tapi...Kuala Kedah…thehehe
Best sangat tengok orang kawen…
Rasa x sabar plak nak tunggu turn aku..:P
Hehe..
Terlebih gatai sudah..!!

Dengan sekali lafaz, cuzie aku telah sah menjadi Sang suami…
Alhamdulillah…..
Besar woo tanggungjawab seorang suami..
Kena menjadi ketua keluarga yang akan mengemudi bahtera perkahwinanya…
Hope perkahwinan yang diaturkan oleh keluarga ini berkekalan sehingga ke akhir hayat..Amin..

Xbanyak sangat piccy yang ada dalam camera aku…
Yela kamera aku nie cap ayam aje….
Mana diorang layan...huhu
Kebanyakan nya dalam camera cuzie aku…
Ntah bila la boley dapat kan..:P

So sementara tue, korunk usha la dulu piccy yang x seberapa nie k…
Selamat mengusha ya….
Papai…












-END-

No comments:

Post a Comment