Click Me Ok..!!

Wednesday, March 9, 2011

Tuesdaylicious....:)

Wassup2 korunk...
Sihat x???
Kalau x sihat g makan ubat cepat2..
Kalau x nanti korunk x boley dok usha blog aku yang sememeh ney...:P
haha..bajet macam ada ja yang sudi jenguk ke blog aku ney kan..!!

MOod berblogging tengah membara ney..
So, arinie aku nak tunjukkan outfit yang aku n Star5 pakai setiap ari selasa...
Selalunya ari selasa kitorang akan pakai baju jersi kelas...
Jersi tue ala2 MU punya..
Warna merah gitue...
Even MU kalah dengan LV 3-1..
Ada aku kesah...
Aku ney kan peminat x fanatik sukan BOla sepak..
Tapi Zaquan Adha aku minat la...muahaha...

Haish..dah jauh aku menyimpang ney...
Balik pada cita asal..
Boley dikatakan setiap ari selasa Star5 akan pakai jersi tue...
Baru r nampak cun sikit...
Senang sikit korunk nak cam ahli2 Star5...
Aku x tagih popularity ok..!!!!

Arinie Class aku start  pukul 11pg..
Best ja aku layan tidow sampai pukul 10..
Bangun2 terus siap nak g class ISB..
Tekun jap blaja...
Then lect tue cakap ecok petang last meeting kita untuk class ney...
hah????last meeting???
Wut the fish..!!
Rasanya aku x paham apa pown untuk subjek ney ..
Adala kowt dalam 15% ja yang aku taw pasal ISB ney...
Korunk jangan tiru macam aku wokey..!!
Aku ney kan pelajar terlebih penyegan...muahaha
Tapi bila pikir2 balik..Risau pown hado..
Dah la exam tinggal lagi sebulan....

Tapi dalam dok risau tue,
Sempat la jugak aku n Star5 lepaking + bercamwhore dekat Mushroom..
Dan inilah hasilnya...:)











Ookie dookie la korunk..
Masa dah time ney...
dadaaaaaaaaaaaaaaaaaa...............:)

No comments:

Post a Comment