Click Me Ok..!!

Friday, March 18, 2011

Trip to Penang.: Day 1...



Hye sayunk2 shemua…
Miss me x???
x.???
Hurm…xpala….nak majok r camnie..
Ceit..gedikz r nak toughing2 ney…hehe

Lately, banyak post aku terdelay…
Korunk paham x “ter”..
Bukan aku sengaja ok…
Aku kan buzy kalahkan PM..
Entry nie pown terdelay jugak..!!haha..
Sory yer sayunk2 shemua…

Meh aku story xtvt aku last Monday n Tuesday..
Tapi aku cita sampai Monday dulu jela ek..
Almaklumlah..banyak piccy yang nak ditempek..hehe

Last Monday n Tuesday aku n bebudak class BMD6Ab g Penang untuk lawatan sambil belajar
 ke Kilang2 yang terpilih…
So,  pagi Monday tue kitorang sempat ke kilang HACKS…
Sesampai je terus diberi penerangan oleh ENcik Arifin n terus dibawa masuk ke kilang..
Tapi sayangnya “No Camera Please”…hehe..
Cam taw2 ja kitorang suka berpiccy kan..
Tapi piccy diluar kilang still ada...:)

Abes ja melawat kilang tue kitorang terus check in Kolej Kristal UiTM penang..
Serius cantek kolej dia..
Ala2 apartment gitu…
Almaklumla kolej baru kan…J
Then terus sesiap g Jusco Perda..
Aku x shopinga apa pown…Just teman Erna cari baju for Our Dinner…J
Around 6 pm kitorang terus balik kolej..mau rehat kejap…

Malamnya pulak kitorang g Utusan Melayu Sdn Bhd..
Tengok macammna newspaper dihasilkan..
Perghhh..memang ternganga r tengok mechine2 dia..
Memang canggih.
Xpernah pown aku terpikir akan ada mechines2 macam ney…
Punya la best dok tengok mechines2 tue sampaikan x sedar waktu dah menginjak 12 am..
So kitorang terus rushing g Subaidah Nasi Kandar..
Lapaq weh…Perut ney dah menyanyi macm2 lagu dangdut dah ney…

Hmmm.....
Perut dah kenyang, ati pown dah senang kan…
So tunggu apa lagi kan…
Balik tidow r..zzzZZZZzzzz…hehe…


B4 bertolak wajib r berpiccy dulu...:)
hehe..best3...havoc bas tue dengan adanya budak2 BMD6Ab
Nie la En.Arifin..
Tengah sibuk dom xplain apa ntah...:)
...:)
Star5 with with Miss Wani...

Laju je jalan time ney..
Almaklumlah tengah pasan terik 
melantak time...:)
Time ney kitorang dah nak gerak p Utusan Melayu...
yeah...Dah sampai pown..
Dekat ja dgn UiTM Penang





No comments:

Post a Comment