Click Me Ok..!!

Tuesday, March 1, 2011

Selamat ari tua..l..:)



Epy burfdayyy Sheepah busyuk...
Ang dah tua r..haha
Dah boley jd mak orang dah pown 
Aku kenal dia dari aku form1 lagi...
Kiranya dah lebih 7 tahun kitorang berbff..hehe...
Hope it will last 4ever..

Petang tadi dia ada col aku...
Mentang2 la dapat col free kan..
Sempatlah jugak kitorang bertukar cerita tentang diri masing2..
Yela dah lebih 2 bulan x jumpa dia...banyak r jugak yang nak dikongsikan.
Cair jugak la taik telinga aku layan borak dengan dia..



To Sheepah terchenta :
Epy burfdayyy...
Wish u hepy always,dimurahkan rezeki,
dipanjangkan umo n sentiasa dibawah lindungannNYA...
Aku sayang ko sensangat...
Sila balik Ps cepat sikit..
Aku dah rindu nak gelak sesama ney..P


with <3 gie-ah.....:)


No comments:

Post a Comment