Click Me Ok..!!

Friday, March 4, 2011

My First Presentation..


Poyo je kan aku ney..
Wat presentation pown nak heboh satu dunia..
Hengat ko tue artis???
But,Ada aku kesah..blog aku..
Suka hati aku la kan…muahaha..

Last week minggu yang buzy gak la bg aku..
Selasa ada test..Ari Rabu plak ada presentation…
Presentation untuk peper ISB..
Tajuknya ialah Home financing (BBA N MMP)
Kitorang group last skali…hehe..
N as usual aku group skali dgn star5..
Cuma m.Cik sorg tue ja tersesat masuk group laen,..thehehe.
AKu first speaker..KEtaq gak la masa memula tue..
Almaklumlah dah lama xberdiri didepan untuk tontonan UMUM..muahaha..
Tapi lelama..ok la…

presenter of the day....:)
kikikiki...
cek tengah ketaqq ney...



Aku ney memang peliks bin ajaib sikit..
Asal kena present ja mesti jadi kelam kabut..
Cakap pown dah x bapa nak betul…hehe..
Nie kira ok la lagi..
Ada sorg membe aku ney..
Dia WAJIb makan sweet b4 presentation..
Kira macam dah jd satu habit..
Kalu nervous ja mesti cari sweet…
Bukan time presentation ja..
Time fina exam,test or even quiz pown dia akan amek sweet..hehe…lawak btol

Abes ja presentation terus lect lepas kitorang awal..
Dia ada hal katanya….yahooo….
Then, kitorang decide nak g library..

muka2 eksited nak g Library...
minah ney lagi la eksited...:)

see....khusyuk x?????

Lama dah rasanya x menjejakkan kaki di situ…
Sempat la jugak aku sambar 2 buah novel…
Tapi sampai ke hari ney novel tue x bersentuh…
Buzy memanjang…buzy mengukur jalan sebenarnya
Hehe..


Ookie dookie korunk..
Dah nak start mentelaah ney…
Bubye…:)



No comments:

Post a Comment