Click Me Ok..!!

Sunday, March 20, 2011

Malam Pesta Muda Mudi....:)


 Malam pesta Muda Mudi
Bertemasya dan menari
Suka ria dalam hati..eeee..eeee..

haha..Termenyayi la pulak...
Sory ek...:)

Korunk2...
Aku nak stoty ney...
Last Wednesday, D’bankers adakan dinner di Dewan Sri semarak…
D'Bankers tue ialah kelab bebudak banking
Temanya adalah 60an..
Ala2 Malam Pesta Muda Mudi gtue..
Hehe..
Aku pown x lepaskan peluang untuk melaram..
Mulanya fenin la jugak nak pakai bju apa kan..
Yang aku taw kebaya or mini skirt ja…
Tapi macam malas plak nak pakai itu baju..
End up aku pakai kain kembang payung@ ikan duyung dengan blause je..
Hehe..
Lantak r…
Malas nak pikir pepanjang…
Petang tue sempatlah jugak aku n wyda g mekap kat Abg Lan..
Saja ja mengedik nak mekap bagai..Kununnya last sem kan..Nak r melaram lebih sikit..
 Korunk layan jela ek piccy ney..
Aku nk siapkan report jap
Papai…

ada gaya2 zaman 60an x??
we are BFF..<3 <3 <3
BMD6Ab
will miss all of u....
jejaka2 terhangat BMD6Ab..
sukasukasuka..
with Abg.Lan 
me n wyda....<3
Adinda N Kekanda of the NIght..







No comments:

Post a Comment