Click Me Ok..!!

Friday, March 4, 2011

Dating time….


Hye peeps…

Okay banyak cita yang aku nak kongsi dengan korunk…, but  don't know where to begin!
Hurm..bior aku piker kejap…..
Haaaa…aku cita pasal dating n outing la…
Ok x??huhuu

Last2 days, aku keluaq lelepak bersama bff..
Plus one of my friends baru balik dari Indonesia…
Menghabiskan cuti sem dia..
So kitorang plan nak jumpa n makan2 la…
Around 9pm diorang pick up aku kat kolej..
Then terus g amek si kumbang dalam banyak2 bunga..
Siapa lagi kan kalau x si Faiz tue aka bodyguard kitorang..
Haha…
Then terus berdezuss ke Kuala Perlis..
Makan time..

Kali nie kitorang makan di KOMALAUT..
Perghhh..nama..menakutkan aje..nasib aku xkoma after makan2..haha..
Makan2 + borak2 + gelak2 jap…
Then decide g lepak tepi pantai…
Sambung plak gelak2 n sembang2 kat situ..
N sempatla jugak berpiccy gedikz kat situ eventhough rasanya dah terlalu banyak piccy aku melepak area situ..

muka eksited nak g melantak..haha..!!
si kumbang tue malu la plak...
luku pala mau???haha
Aku makan Nasi Goreng Seafood Special...
boley tahan la...:)






Sembang punya sembang sekali tengok dah pukul 12.30…
Harus la memecut balik…
Anak dara x molek balik lewat2..kikiki..
Sempai umah terus siapkan diri untuk tidow…hehe..
Ngantok weh..
Dah la aritue clas aku pack sampai 5.30..
Memang terus terbungkang la jawabnya…muahaha…

Korunk..
Aku nak g pasar malam jap...
 Nak itot x ?????
Jowm...hehe...
Papai...:)




No comments:

Post a Comment