Click Me Ok..!!

Monday, March 14, 2011

O0whh...Rindu..:)


Salam ebriwon...
Epy school holiday ya..…
Seronoknya dapat cuti…
Tapi aku x cuti pown..
Kerja lagi menimbun adala…huhu…

Just nak story xtvt last weekend..
Best sangat...
Ari2 jadual aku full dengan xtvt mengukur jalan…
Hehe…
Sukasukasuka..

Last Friday aku sempat jumpa cipot aka Muna..lama gak la x jumpa minah sorang ney..
Last jumpa pown masa CNY aritue..
SO, pagi Jumaat tue aku sempat g umah dia N g Padang besar..
Hehe..
Cuci mata jap..
Around 2pm aku balik umah..
Rehat jap coz petangnya plak aku ada date dengan membe aku..

Yeah..
Sangat rindu kat membe aku sorang ney..
Rasanya dah lebih 5 tahun aku x jumpa dia..
Perghhhh lama kan..
Dia transfer ke Kelantan masa aku Form4…
So petang tue dia pickup aku then terus kitorang g SMKSH..
Haha..
Part ney memang lawak..
Kitorang singgah jap kat skolah..
Yang lawaknya, kitorang snap piccy depan skolah tue..
Membe aku punya kerja la ney..
Nak lepaskan rindu katanya..
Ntah bila plak dia nak datang perlis kan..
So..aku ney sebagai kawan yang memahami layankan ajela kegilaan dia tue..hehe





Then kitorang g Kola Ps..
Sambung sesi berpiccy gewdikz kat sana plak..
Hehe…
Malas nak story pepanjang..
Biar piccy ney ja story kat korunk kegwwdikkan kami aritue…
Memang terbaik r ..hehe…










Wokey la korunk..
Dah nak titow ney..
Nytezzz...
TataTitiTutu.......:)

No comments:

Post a Comment