Click Me Ok..!!

Thursday, February 24, 2011

FebuariFool........???


Olla sayang2 shemua….:)

Since sekarang masih lagi dibulan febuari..
SO,aku nak cita kat korunk yang aku pernah dibodohkan oleh membe aku pada tahun lepas..
April x sampai lagi tapi aku dah kena FEBUARIFOOOLLLLL…………………..
Camni r membe….
Nak majok ahhh….haha

Citanya bermula begini…
One day..
Sorang kawan aku ney hantar sms jemput aku makan kenduri…
Time tue aku tengah baring2..
Dapat ja sms tue terus terbangun,…
Yela..
Tiba2 ja dia cakap nak kawen kan..
Terkejut r gak..
Sms dia pown nampak real gila..
Maunya aku x percaya…
Dah la aku kenal gf dia tue..

So aku pown layan la sms dengan dia….
Siap tanya kenduri bila apa semua…
Then dia pown gtaw la aku yang kenduri side dia 30 febuari 2010…
Aku pown x pikir panjang terus..
Oowh..ok…congrats…
N dia pown siap pesan kat aku soh wat reminder kat calendar enset aku…
 Aku pon ye ye o ja kan..
Dengan lurus bendulnya terus buka calendar..
Kununnya nak wat reminder la kan…
Tapi…
Buka ja celender bulan febuari terus otakku yang lembab ney berkata2..
30 ferbuari????
Wujud kah???? Gurllppppp…
Terkena aku…
Hamek ko…

Sejak bila pulak febuari ada 30 hari???
Haha…
Siot betol la membe aku tue…
Ada ka patut mengFEBUARIFOOLkan aku yang baik ney,,,,
Muahaha….

Moral of the story : Janganlah lurus bendol sangat ek…

2 comments:

  1. 30 feb? hehehheee... mmg terkena! ;)

    nway, have a nice weekend dik...

    ReplyDelete
  2. hehe..thank akk...
    hve anice weeknd tooo....:)

    ReplyDelete