Click Me Ok..!!

Sunday, February 27, 2011

Pabila si Pot Pet bersamaku....:p

Assalamualaikum sayunk2 shemua.......

Semalam Along tidoq dengan aku.. 
So, b4 tidoq tue, sempatlah aku layan dia dok bercerita..
Macam2 la cita yang aku dengar dari mulut becok dia tue.
Dari apa yang dia buat di sekolah sampailah segala macam cerita sensasi  lagi vogue da vass...hehe

Then aku tanya la dia 1 soalan,
"Along, t bila besar nak jadi apa??" 
Taw dia cakap apa??
Along nak jadi polis or Askar..
kenapa??
Sebab Along boley lawan dengan orang...Polis n Askar KUAT..
haha..
Budak2..macam tue la kan..
Nak jadi sesorang yang dia selalu tengok or maen..
Tapi jawapan dia kali ney kira ok la lagi..

Pernah dulu aku tanya dia dengan soalan yang sama..

Taw apa jawapannya??
Along nak jadi Mat rempit..
Boley wili n wekang..

Fuhhh....Kus semangat aku mendengarnya..
haha..Ada ka patot nak jadi mat rempit..
Mintak Simpang malaikat 44..
Ngarot..Ngarot...

Then aku tanya plak..
Nanti Along nak x skolah di skolah Cina bila masuk Darjah 1??
Pastue dia cakap XNAK...
Aku pown tanya la apsal???
Sebab 
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Sekolah Cina x boley sembahyang..
Nanti camna Along nak sembahyang??
Kalau sekolah biasa boley la...
See??????????
Budak2 pown taw..
Terkedu jap aku dengar jawapan dia tue....
Rasa malu pown ada gak
Aku yang besar ney kenkadang tertinggal solat..Huhu

Pastue aku sambung lagi layan dia bercerita sampaila aku rasa  sunyi tetiba....
Bila aku pusing kiri,,..
tengok2.....
Along dah selamat sampai ke Kota London...
Sudah tidoq rupanya..hehe..

Ni r Along si mulut Pot pet tue..
Anak saudara aku merangkap cucu sulung dalam keluarga 
Yang selalu buat tekanan darah tinggi aku naik.. 
 Dan juga Penyeri keluarga Pak mid..:)

Muhammad Danish Haziq


K la korunk..
Aku pown nak g Kota LOndon jugak..!!
papai...:)


No comments:

Post a Comment