Click Me Ok..!!

Saturday, February 5, 2011

Walaoweii…


Sekejap je kan masa skang ney…
Pejam celik pejam celik dah lebih seminggu aku habiskan cuti di rumah..
Hari nie pown dah ari Sabtu..
That means esok aku dah kena pulang kekolejku syurgaku..muahaha..
Menjalankan  kewajipan sebagai seorang pelajar yang berdedikasi..
dedikasi la sangat kan...
Padahal masuk class ja terus bergosip..
Xpown makan or tidow...hehe..

Dan mulai ari Isnin nie jugak...
For sure kepala otak kesayangan aku nie akan berserabut + serabai + seangkatan dengannya
kerana....
Fenin dengan  segala macam test, quiz , assignment yang berlambak2...
Kan best kalau x da semua ney ...Angan2 mat jenin yang x akan jadi kenyataan
Baru la aman hidup aku....
haha...

Apsal la Cuti CNY + Mid sem seminggu ja??
Kenapa x sebulan??
Kan best kalau cuti sebulan...
Baru r boley plan macam2..:P 


Buat semua yang merindui aku...chewah...terperasan macam artis plak...

latest piccy of me...:)
Moral of the day : bersyukurlah dengan apa yang dikurniakan....:)

Ok la korunk...
Aku da customer ney…bubye…

No comments:

Post a Comment