Click Me Ok..!!

Thursday, February 3, 2011

Gong Xi Fa Chai...



Hye readers…wassup..wassup..
Aku taw ramai yang dah cuti dari minggu lepas lagi…
Same goes to me…
Dah seminggu aku di rumah…
Tinggal berapa hari ja lagi sebelum aku balik ke Araustarlia…ngehehe

So. Dikesempatan ini  saya ingin megucapkan gong xi fa chai n Happy holiday kepada seluruh rakyat Malaysia..
Dah kata pown 1 malaysia kan….???
Mesti r semua perayaan kita sambut…hehehe..
Tahun ini ialah tahun Arnab…siapa lahir tahun Arnab sila angkat kening cepat!!!

Meh sini aku bagi fakta sikit pasal 12 jenis binatang yang ada dalam celender cina..
Korunk mesti tertanya-tanya kan apsal la hanya 12 binatang ney ja yang ada dari beribu riban binatang lain…
Ceritanya bermula begini…..
Pada suatu hari…..
Haha… intro x boley blah..
Teringat plak time aku darjah tiga dulu,…
Masuk pertandingan bercerita peringat kawasan…muahaha..
Lawak siot…

Ok…sudah2 la melalut cik g-ah oii..
Kita sambung balik…
Pada suatu hari di zaman dulu kala…
Buddha panggil semua binatang yang ada untuk menghadap dia…
Tapi hanya 12 binatang ini sahaja yang datang meghadap Buddha 2…
Sebab tue la hanya binatang tue yang terpilih…
Ada paham?????
Hehe..
Semua nie Fakta ok…
Bukan Auta
Sumber dari WHI…hehe…

Okey la korunk... aku dah nak out ney..
Sowiey ek kalau korunk boring baca blog sememeh aku ney...
Papai.....:)

No comments:

Post a Comment