Click Me Ok..!!

Wednesday, February 9, 2011

Assigment+ Bersepah...??

Hye shemua....
Dah 2 hari kan aku x hupdate blog..
sowiey ek...
Kureng sihat + mood berblogging hilang entah kemana...

Arinie selesai sudah kuliah aku untuk minggu pertama selepas mid sem break ..
Minggu yang penuh dengan assignment..
Plus minggu yang agak mencabar kerana cuaca yang telalu panas..
Belajar dalam kelas yang beraircond + kipas terpasang pown
Still aku boley rasa bahang kepanasan tue...

Akceli..aku nak share dengan korunk keadaan bilik membe aku aka Star5 @ S219
 bila 
Kitorang shemua berkumpul untuk siapkan sesuatu assignment..
Memang teruk r keadaan dia...
Bersepah dengan segala macam kertas + makanan ringan + bantal bucuk + bla bla bla...
hehehe

Aku selalu wat discussion, assignment or sewaktu dengannya dekat bilik diorang..
Kiranya ari2 la aku ada di bilik diorang..
Bak kata diorang, Bilikku, bilikmu jua..ngeehehe


Nie r antara piccy yang sempat disnap semalam time kitorang tengah membuzykan 
diri siapkan assignment FIN  n OM..




hehe..Bersepah kan...?????
Camtue la style aku n star5 yang lain time wat keja...
Mesti kena buat bersama n bilik WAJIB bersepah dan tersepah....hehehe



No comments:

Post a Comment