Click Me Ok..!!

Sunday, February 27, 2011

Penampilan Diri dan Etiket Sosial..


Wasssup2 korunk…..
Dok wat apa dEpan cik lappy???
godek blog aku ek???
kikiki..gurau ja
G la dating n outing nuhh..
Weekend ney beb…
Jgn sesakkan otak dengan dok umah ja….

Arini ari AHAD..
Sangat suka ok..
Boley aku layan tidow sampai matahari terpacak atas kepala..opps…terbocor pulok..!!
Tapi Arinie xboley r…
Arinie aku kena attend modul dekat Dewan Sri Semarak….
Tapi bukan aku sorang la…
Semua student part6 dip WAJIB attend…

So,terpaksa la aku bangun awal arinie…
Tapi macamana ntah aku terlewat bangun…
7.30 baru bangun..
Dah la modul start pukul 8..
Menggelabah mak nokk..
Mandi pown macam mandi koboi ja…
Tapi xdala seteruk dalam cita P.Ramlie tue..
Siap2 terus memecut si kelisa..

Tapi sesampai ja sana, modul tue x start lagi..
penuh ja student kat luar Dewan
Dalam hati nie dah macam2 la keluar..
Penat ja aku siap dalam keadaan kalut, pecut si kelisa tue lagi..
Nasib xda apa2 yang berlaku..
Kalau x, menyesal x sudah….

Sementara tunggu modul tue satart, sempatlah aku n star5 berbreakfast…
Makan cucoq karipap,samosa,keria n onde2..hehe..sodap..
korunk nak???
G bli sendiri k..!!

 Dalam pukul 9 baru mudul tue start
Modul kali nie tentang penampilan diri dan Etiket sosial
Disampaikan oleh
Pn.Suzzaini Abdullah..
Lect Fr UUM+ GM hotel EDC…
Fuhh….
Best r dengar dia bercerita…
xla boring sangat..+ Dia pandai buat lawak...
Macam2 r tip yang dikongsikan dari aspek pemakaian sampailah etika makan..

Tip2 tue semua sangat berguna untuk aku bila aku dah masuk alam pekerjaan nanti…
Ada satu term yang disebut oleh Pn.Su pagi tadi iaitu
Cream de la cream..
First time kowt aku dengar...
Korunk taw x apa maksudnya???
g google sendiri k...
Aku pown xbapa nak tahu sangat...
Thankz Pn.Su coz sudi kongsikan semua ini dengan aku n kengkawan yang lain..

Abes ja modul tue, Aku n Star5terus menerjah kedai makan…
Ingat melodi ja kan yang boley terjah???
Kitorang pown boley..
Tapi terjah kedai makan la..
TErjah untuk mencari sesuap nasi..:P



wokey......Biaq piccy plak yang bercerita..aku malas nak menaip dah ne..
Papai korunk shemua...
Epy reading ya..:)

sesampai ja Dewan teruc berpiccy gedikz...:P


Budak2 lapaq cucoq...haha!!
:)
Pn.Su....
comel  je bila dia sebut "ye anak2"
dalam dewan pown kena r berpiccygedikzz jugak..!!
me n m.cik...<3
<3 <3 <3


terliur x?????
menu lunch aku...
Sila abaikan betapa banyaknya aku makan..:P
see...muka hepi  bila dapat makanan...:)
oowh..jerawat..!!??
noooooo..... 

-END-

2 comments:

  1. rajinnye..kte hari ahad ni dok golek ats katil je.. =p
    modul yg bgus utk prsediaan ke alm pkerjaan ^_^

    ReplyDelete
  2. hehe...sbnrnya x rajin pown..
    dah namanya pown WAJIB..
    terpasalah kita merajinkan diri...hehhe

    ReplyDelete