Click Me Ok..!!

Wednesday, February 23, 2011

Jalankan Kewajipan Anda sebagai Seorang Pelajar...

haha..tajok x boley blah....
Copycat ayat lecterur aku pagi td ja..:)
Eh..terlupa nak bagi salam la...
Assalamualikum shemua........................................

Arinie semua student Uitm Arau kena turun mengundi untuk calon MPP  sesi 2011..
Aku xda la ekcited mana pown nak mengundi..
Plus xda pown calon2 feberat yang aku kenal...thehehe
Aku turun mengundi pown just nak tunaikan kewajipan...perghh ayat x boley blah jugak.!!
+ diorang dok wat ugutan palsu..
Kununnya siapa yang x mengundi akan dikenakan tindakan tatatertib..
Ada plak yang cakap siapa x ngundi x boley grad..huhu..
Punya la merapu kan..??
Tapi aku layankan aje..
Xnak r sangkut apa2..
Xsabaq ney nak grad...hehe...

Abes ja clas ISB tadi terus g Dewan Sri Semarak...
Nak mengundi la katakan...
fuhhhhh....
Ramai siot...
Penuh satu dewan..




ramai x????
hehe..pasangan dua sejoli...siap tolong kipaskan lagi...
............:)


Semangat betol student Uitm ney kan...:)
Adala dalam sejam lebih aku line up kat situ...
Naik kematu kaki aku berdiri lama2..
Dah r aku posa arinie...
Cobaan2..

Abes ja Mngundi terus aku berdezzzaaassss balik bilik...
Ngantok weh..Padahal pg tadi dah bangun lewat..

Ok la korunk..
masa dah time ney...
daadaaaaaaaaaa.................=D

p/s : tengs yer sudi baca blog sememeh ney..:P

No comments:

Post a Comment