Click Me Ok..!!

Monday, February 21, 2011

Star5 day out II : karaoke-ing...


Hye peeps….!!!
Semalam aku n star5 meronggeng lagi…
Hehe…
Memang best r weekend ney…
Ari2 spent time dengan diorang even weekday pown aku dengan diorang..:P

Semalam kitorang g Taman Ular Batu Pahat..
Ada pertandingan Karaoke..
N star5 antaq seorang wakil iatu Wyda..haha..
Pertandingan nie dianjurkan oleh kelab penyokong Mb Perlis..
Ada gak la acara lain seperti melukis, mewarna . pertunjukkan Ular Tedung Selar n teka bilangan tikus…kuikuikui..

Tapi kan korunk…
Syarat wajib untuk masuk pertandingan karaoke ialah, peserta kena pegang n bermesra dengan  Mr. U sepanjang berkaraoke…..
Gila punya syarat kan..
Kalau aku…mati hidup semula pown x tentu lagi nak pegang..
Geli weh..dah r Mr.U tue besar nak mamp..
X sanggup mak..!!

Muka Wyda cuak kowt time pegang Mr.U sambil nyanyi..
Mana xnya..
Ular tue Besar gedabak..dah r x reti dok diam..Asyk menjalar ja …
Yang lawaknya…Wyda pegang kepala Mr.U tue kuat2 sampaikan Mr.U xboley bergerak..
Statik ja kat situ…
Siap pengacara majlis peli lagi kawan aku nie..
Dia cakap “ kalau la lagu nie panjang lagi 3 minit, mampos Mr.U dicekik oleh Wyda..”haha..

Xsia-sia taw Wyda masuk pertandingan tue..
Dia dapat Naib Johan..dapatlah RM80..JAdilahkan…
Boley wat belanja makan..
Kiranya x sia-sia jugaklah Kitorang bangun awal teman dia..hehe..


Jown layan fotogewdikzz aku n star5 semalam...





likelikelike..



see????
aku sorg ja x pegang Mr.U...


sukasukasuka...:)




yaeah..masyuk..!






gedikz kan minah ney?
:P





Abes ja upacara penyampaian hadiah, kitorang terus berdezassss
 ke
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
……………………………………………




Nak taw kemana????
Tunggu next entry k..
Sja ja nak wat korunk ternanti-nanti..
Hehe..

Bubbye korunk.....:) 

2 comments:

  1. hehehe...
    taw da p mna pas 2....
    kikiki....
    amboi2 mak.....
    pnjm spek??
    bergaya sakan noh,,,
    emmm...
    anyway congrats 2 wyda dpt 2nd in that comp...

    ReplyDelete