Click Me Ok..!!

Monday, February 21, 2011

Star5 day out II : Menyejukkan diri....


Hye korunk….. :)
Mesti x sabar kan nak baca entry aku nie kannn??
Hahahaaa..bajet macam aku ney selebrity..
Okey la..
 X nak r merapu raban pepanjang…
Kita straight to the comma,(slalu straight to the point ja..heheh..)

Abeh ja acara kat Taman Ular
Ktorang troih p Bukit Ayaq…
Time 2 mmbersihkan diri dari kotoran degil…aahahha
Al-maklum la kengkawan aku tadi dok pegang ulaq,depa nk p samak kulit depa sat…hehhe
Memang best r boley badak berendam time panas2 macam ney..
Tapi yang kureng bestnya, ramai orang time tue..
X ley la kitorang nak pompang sangat…

N masa yang ditunggu pown tiba…
Camwhore time….yeeba yeeba..
Layankan jela ek..














Then kitorang terus siap2 nak balik..

But, b4 that,
Kena r isi perut dulu kat KFC…
Perut aku n star5 dah menyanyi lagu metal  dah ney..hehe..
Sesudah siap terus berdezasss ke sana…




Sempatlah jugak aku rasa menu terbaru kfc..
 Crushers orea, lemon n cucumber..
Boley tahan r..
Especially yang crushers orea tue…
Thunps up to KFC..hehe..



K la dah nak titow ney..
Nanytezz korunk..
Papai….

No comments:

Post a Comment