Click Me Ok..!!

Sunday, May 15, 2011

Selamat hari tue....

Hye sayunk2 shemua...

Sangat frust coz sepatutnya entry ney ak post 2 ari lepas...
Tapi nak wat camna blogger.com wat hal plak...
Mengong untuk seketika waktu..=)
Nak log in pown x boley...adoyaiii..!!
So terpaksa la aku post arinie walaupun dah terlewat...

Bulan 5 adalah bulan yang sangat ak tunggu..hehe..
Bukan setakat hari tua aku ja, tapi hari tua sayang2 aku..

So, aku just nak wish epy besday 2 mira dot2 n wyda bun2

Besday Miera 13/5




Besday aku 14/5





Besday Wyda 15/5




Sangat2 la x sangka yang besday kitorang selang sehari saja..
How i wish i can hug all of u now..
Sangat2 rindu kamoo lol...
Miss star5 too...

Korunk taw kan yang aku sangat payah nak zahirkan perasaan aku...
Tapi korunk mesti taw betapa bersyukurnya aku dapat sahabat macam korunk..
Kita berkongsi bantal,cerita, suka dan duka
Sayang korunk rapat2..


Star5 4eva rite..?????

No comments:

Post a Comment