Click Me Ok..!!

Wednesday, May 18, 2011

BerKONGSI bersama Mereka...=)

Assalamualaikum...

Ari Isnin aritue aku g A.S
Mau nonton wayang der..!!
Cerita Kongsi..Shaheizy Sam yo..!!
Aku g dengan Angah & gf n Danish..
So so je la cerita ney..
Xda la best mana pown...
Malas aku nk cerita sinopsis dia..
Nak taw g tengok sendiri k.!!
Tapi ak syorkan x yah la tengok...rugi beb
Aku boley bagi 6/10 ja kot...
Tue pown sebab ada Shaheizy Sam..
Kalau x aku bagi 4/10 ja..ngehehe..

Tapi yang buat aku geram, masa dok layan cerita ney ada la sekumpulan
 budak pompuan ney gelak x hengat dunia..
Part xlucu pown diorang gelak..
Heran betol ak..
Nak gelak pown agak2 la kan..
Bukannya diorang ja yang dok tengok cerita tue..huhu
Dah r dok betul2 belakang aku...haish...
Tensi mak taw..!!

me n k.Liza
angah n Danish


Anagh n his gf
melayan budak sorg tue maen game..("-")

P/s : Xsabar nak tengok cerita Sekali Lagi...
 Shaheizy Sam , Lisa Surihani n Miasara blakon..
Mesti best kan..=)

dada........:)

No comments:

Post a Comment