Click Me Ok..!!

Sunday, May 15, 2011

My Dayy....=)

Hye,salam semua..

Alhamdulillah...
Syukur kepadaNYA kerana masih memberi ruang untuk aku bernafas dibumi ini..

Semalam genaplah umur aku 21 tahun..
Macam x percaya ja dah masuk 2 series..
Padahal perangai still macam budak2..

Btw, aku sangatlah super duper triple happy that day...
Banyak sangat wish dari orang2 yang tersayang 
Penuh inbox handset n wall fb aku.....=)
Tengs ya korunk..really appeciate it...

Dan yang paling aku x sangka ialah surpise dri bff aku...
Kesian korunk terpaksa tukar plan gara2 aku tolong ayah jaga kedai petang kelmarin..
Diorang sanggup datang ke kedai ayah aku semata mata untuk surprise aku...
Walaupun lari dari apa yang diorang dah plan...hehe
Apa2 pown tengs ya korunk....
Korunk memang terbaik r...
Sayang korunk ketat2...













u all really made my day....
sob sob sob...

No comments:

Post a Comment