Click Me Ok..!!

Wednesday, May 11, 2011

Panggil Hujan....:)

Olla Peeps...:)

Kan aku dah gtaw kalau balik ja membe aku sorg ney sure aku x lekat kat umah..
hehe
Memang betol pown..
Dia baru ja sampai dari Sarawak pEtang semalam..kitorang dah keluar ber4..

After maghrib terus sesiap nak g jemput dia kat stesen bas..
Lama wooo x jumpa mamat sorang ney..
Adala dalam 5 bulan...
lama kan lama kan..?????

Lepas amek kawan aku kat stesen bas terus berdezusss ke Arau
Maw isi perut maaa...
Perut asyik menjerit minta diisi ja ney..
SO, kitorang decide nak makan dekat SR..bukan Secret Recipe ya..
haha..tapi SInggah Rasa utara...:)
Aku order Nasi Goreng USA n Sirap Liaci ja.
Lambat gak la diorang serve kali ney..
Selalu cepat ja..
Maybe diorang taw kitorang lama x jumpa kot..
Bagi peluang kitorang borak puas2..macam la ari laen x jumpa dah kan..

Then terus decide nak panggil Hujan
Perlis panas sangat semenjak 2 menjak ney..
Plus membe aku Coki ney dah sangap nak karok..
Dah lama x karok katanya...
So,kitorang layankan jela....
Decide nak karok kat InGame ja dah alang2 kitorang kat Arau..
Alahai ramai plak orang malam ney..
nasib ada gak bilik free..

Dah puas melalak padahal berpiccygedikzz ja lebih 
kitorang terus balik umah...

Sembang pom pang xguna kalau x da piccy..
ye dakkkk???













-END-

papai...:)

No comments:

Post a Comment