Click Me Ok..!!

Friday, May 27, 2011

Hari Jumaat yang Indah....=)

Setelah lebih sebulan aku xpakai baju kurung, akhirnya hari ney aku pakai jugak...
Hari nie kan hari Jumaat.
Memang molek la aku pakai kan...
Nampak sopan n ayu sikit..
Lagipun sebagai tanda menghormati hari yang mulia, apa salahnya kan..

Sanggup ney aku bangun awal semata-mata nak iron baju kurung..
Perghhh,.......rajin kan....
Clap2...
Tabik spring untuk diri sendiri...
eh..Naik lif tekan sendiri la pulak..!!

Bukan apa...
Aku ney payah cikit nak pakai baju kurung..
Kalau xda kenduri or event yang WAJIB pakai baju kurung..
Jangan haraplah korunk nak tengok aku ayu macam ney....ngehehe
Ntah la..tetiba ja aku teringin nak pakai baju kurung....
Maybe sebab kesian kat baju kurung yang asyik terperuk ja dalam gobok aku 2...
Padahal dah xda baju yang sesuai nak pakai p kerja..haha






ookie dookie...
Nak keluar lunch jap...
dadaaaaaaaaaaaaa......................

No comments:

Post a Comment