Click Me Ok..!!

Tuesday, May 17, 2011

Gurlz Dayy Out..=)

Hye peeps...

Pagi semalam aku kuaq lelepak with my bestie iaitu Alia n Puwee
Lama gak la aku x jumpa diorang..
Rasanya last aku jumpa diorang masa CNY aritue..
Lama kan?? Lama kan??

Banyak tempat yang kitorang jelajah arinie...
Dah macam jalan2 pusing Perlis pown ada..hehe

First g the store amik Alia, then terus g Fatin Corner untuk melantak...
Kenyang je perut terus g Expo Kangar..
Dah r tengah panas terik bley plak kitorang g Expo tue..
Buang tabiat ke apa..haha
Then terus g Cmart...
Alia mau beli barang cikit...
Tetiba plak Puwee cakap dia teringin Air Nyoq (air kelapa la..)
Perghhh..Sedap gak tue time panas2 macam ney..
So, kitorang terus berdezuss ke Taman Sena..
pekena Air Nyoq n rojak buah
Memang meleleh beb..!!



Then kitorang decide nak g lepak kat Denai..
Lama dah rasanya x jejakkan kaki kat situ
Sempat la kitorang wat sesi berpiccygedikz kat situ sambil bergosip bagai..
Biasala pompuan mana lepas dengan gosip kan...
Sakit perut akua dok sembang dengan diorang tue..
sampaikan ALia nk termuntah sebeb terlebih gelak...haha

Dah boring berpiccygedikz kat situe
 Kitorang terus g last destination untuk hari itu iaitu Gua cenderawasih..
haha..
Area lepak favourite Puwee..
Dia rindu nak tengok anak2 kesayangan dia katanya..
Siapa lagi kalau x monyet2 penjaga gua..hehe..
Jangan marah ye PUwee...

haha..Banyak kan tempat yang kitorang pergi..
Walaupun Perlis ney kecik, tapi banyak ja tempat yang best...

Masa sudah time
Kaki pown sudah lenguh..!!
So, berpisah la kitorang bertiga untuk sementara waktu..

Lagipon malamnya ada plan lain plak dengan abang aku....yang 2 kiv jap ek..
Next entry aku cita .....

Meh aku nak show off kat korunk piccygedikzz kitorang petang semalam..















See ya next entry...
Till then.....=)



3 comments: