Click Me Ok..!!

Saturday, May 28, 2011

Kashaf Imani....=)

Perghhhhh.......Sedap kan nama tue....
Nak letak untuk nama anak aku la nanti....
Future husband..boley x nama 2 untuk anak lelaki kita???
hahahahaha...g-ah2...
Udah2 la tue berangannya...
Jangan sampai x taw beza mana satu realiti n fantasi sudah..!!!!

Sebenarnya, nama tue tajuk telemovie yang sempat aku layan semalam....
Siapa yang layan meh gimme5...
Siapa yang x layan pulak..ish3...rugi OK..!!
Cerita ney best sangat..






Tengah hari tadi,sesaja la aku menziarah pakcik google,
Rupa-rupanya cerita ney dah pernah ditayangkan bulan Feb aritue..
Cuma aku ja yang xsempat tengok..padahal xtaw pon ...
Nasib semalam aku x terlepas..kalau x mesti rugi..

Cita ney sumpah best...
Dibarisi oleh pelakon yang memang berbakat iaitu Beto Khusyairi, Sharifah Amani,
Normah Damanhuri dan Wan Sharmila..

Pada aku jalan cerita ney sangat menarik n lain dari yang lain.
Yang paling aku suka ialah part Imani kantoi suka dekat Kashaf..
So suweeeettttt Ok..!!!!



p/s : psssstttt.....Apa maksud nama tue ek?????


4 comments:

  1. kashaf imani mmg best.. ada harapan besar menang banyak anugerah nanti.. anyway, salam kenal.. kalau rajin, sila2 la singgah blog hamba kalau berminat nak baca my experiences travelling to 46 buah negara.. video kashaf amani pun ada kalau nak tonton semula.. :)

    ReplyDelete
  2. yup....stuju sgt..cta 2 best kowt..lain dr yag lain...
    btw tengs ye singgah blog sememeh sy ney..

    ReplyDelete
  3. larh..yaka...ruri ok..!! cta 2 best..

    ReplyDelete