Click Me Ok..!!

Monday, May 9, 2011

My WeekEnds...:)

Salam shemua.....:)

Korunk g mna ja weekend ney??
Mesti sakan ngukur jalan kan ..kan..kan??
hehe
Samala dengan aku ney..
Itukan salah satu hobi aka pekerjaan tetap aku..

Ari Sabtu aritue, 
Aku, Mak n Dayyan balik kampung...
Dah alang2 tue terus g sopim kain nak buat baju raya...Punya la eksaited kan..
Nasib jumpa gak yang berkenan..

Dua insan yang menemani aku balik kampung...

Then terus g umah MakTam coz tok dok umah dia..
Sempat gak la lunch kat sana...
Petang tue terus balik umah n bawa tok sekali...
Dia nak dok umah aku plak...hehe

Best taw jadi tok aku...
Boley bilang dengan jari ja berapa hari dia dok umah sendiri..
Yang lain semua dok umah anak2..
Kejap KL,kejap Perak, perlis n Kedah..
Tue la untungnya kalau ada anak ramai kan..:P

Ari Ahad plak,
As usual, aku kena jaga kedai ayah aku..
Pekerja cuti..
Dari pagi sampai petang aku jaga kedai..
Nasib la cik lappy ney sentiasa menemani aku..
Xdala aku boring sangat..
Sayang kau cik lappy

Petang tue plak,
Roomate aku dari terengganu datang umah..
SO, lepak umah jap..
Then terus g lepak Kola dengan bff aku..
Siapa lagi partner aku untuk ngukur jalan kalau x Aifa tue...:)
Macam biasa, kitorang lepak tepi pantai n makan bihun sup favourite...
ummm...dappnya...:)
Memang terbaik r..hehe..



Harus r berpiccy gedikz kan ..:)



partner aku....:)
abes ja berpiccy terus balik umah....
layan mentor plak..hehe

Sekian sahaja xtvt weekEnd aku kali ney...
Tunggu next weekend plak yer..
Mesti lebey meriah..
Bff aku yang lain dah balik...
Till then....
papai.......:)

No comments:

Post a Comment