Click Me Ok..!!

Monday, May 23, 2011

Nur Kasih The movie...

haaaaa..tengok tajuk pown dah taw kan..??
Mesti ramai yang dah tonton cerita ney...
Xterkecuali la aku...
Pagi2 td..xdala pagi sangat kan..
Aku g Alor Star dengan AIfa n Fizah..
Nak tengok NUr Kasih....


Fizah n Aifa



Abang baju hitamputih 2 usha ja kitorang amik gambar
dalam panggung..=)


Cerita 2 start pukul 3.45..
So sempat la kitorang melantak dulu kan...
Fast food yang terpilih mestila McD...hehe..
sedapp woo....

Then banyak masa g yang tinggal b4 wayang start..
So, sempatlah kitorang window shopping dalam AS Mall tue...
Try kasut la, hanbag la...
Tapi belinya nan hadoo....
Da nama pown window shopping kan...
Cuci mata sahaja la...hehe...

Tutup cerita pasal aku...Cerita pasal NKTM pulak
Pada aku cerita ney best la jugak....
Banyak yang boley kita jadikan panduan dalam cerita ney...
Lagipon aku kan peminat Nur kasih....
Tiap2 hari Jumaat tepat pukul 9 mlm terpacak ja depan TV...
Bukan stakat aku sorang..abes satu family aku layan kecuali abng n adik aku la...
Diorang mana layan cerita2 macam ney..

p/s : Bestnya tengok Nur Amina dan Adam dalam cerita ney...
sweet sangat....
terus bayangkan aku 5 6 tahun dari sekarang....
hazirahhhhh....!!!!jangan gedikz ok.....hahahhaaa



3 comments:

  1. sy na tgok cita ni ta
    hape pn ta bole . sadiss ! T.T

    ReplyDelete
  2. FIFIE : YUP.touching..lawak pown ada gak..sweet sgt tgk adam n nur amina kan..??

    ALia :haha..yaka.cian kamoo..g la ajk puwee...

    ReplyDelete