Click Me Ok..!!

Tuesday, May 24, 2011

Aku, Kuala Perlis dan Kuda....8-)

Ellow ebriwan....=)

Last thursday my star5 aka Wyda turun Perlis...
So harusla aku jumpa dia kan....
Plus memang rindu nak jumpa dia...
Dapatlah jugak aku lepaskan rindu nak gelak dengan dia
Walaupun kitorang sempat jumpa beberapa jam sahaja

Dia turun Perlis coz ada satu function yang dia kena attend...
Nak taw function apa g terjah blog DIA ok...hehe

So petang tue kitorang lepak Kuala Perlis...
haish...Asyik lepak kola je kan...
nak wat macamna..
Situ memang port terbaik nak lepak petang2 sambil hirup angin yang segar...

 Sesampai ja situ terus cari port untuk melantak...
 Bihun Sup ....Perghhhh sedap ok..
Plus cuaca sangat ok that day..
Sempatlah jugak kitorang menghayati keindaan sunset...haha..xboley blah
Tapi yang buat aku bengang ialah bateri kamera aku pulak low...
haishhh.....time2 la jugak nak low kan....macam xda waktu lain ja...
Padahal aku yang x alert..
Nasib la Wyda bawa DSLR..
Boley jugak menembak apa patot...

Then kitorang terus g Medan selera ikan bakar..
Bukan nak makan ya...
Perut sudah muncit maaa...
Just nak tumpang toilet ja..ngehehe
Otw g toilet tue kitorang da nampak kereta kuda...
Teringin pulak nak naik...
Padahal Kereta kuda tue dah bertahun tahun ada kat situ...
Cuma aku ja wat don know..haha
Then kitorang terus decide nak naik...
Lawak siot..
Dah macam budak2 pulak aku rasa
Seorang Rm5 tapi sat ja kot dia bawa kitorang pusing2 area situe..
Xpuas ok....

Then kitorang sambung lepak tepi pantai sambil makan lokcheng...
haishhh..macammana aku x Chomell kalau makan ja kerja aku...

hurmmm...cakap banyak pown x guna kan kalau xda da bukti....
jowm cekidout yo..!!!














ookie dookie...
dadaaaaaaaaaaa..............

No comments:

Post a Comment