Click Me Ok..!!

Thursday, December 30, 2010

Roommate oh roommate


halluuuu alll....
Pe kabo???
Arinie ak nak gitaw..

Incoming sem,aku stay di bilik yang sama..
S105..
tapi kan..
Tapi kan..
 aku akan dapat roommate baru …
Huuuuaaaaaaaa..
Siapala insan yang bertuah tue kan..
Dapat sebilik dengan aku…hehehe..
Hopefully, senang aku  get along dengan bakal roommate aku tue..…
Tinggal satu sem ja lagi aku nak abiskan dip aku nie…

Nir r ex-roomate aku..

Bayah zahari

saya S.A.Y.A.N.G kamoo...:)

time nie kitorang baru part 1..2008

Raya 2009
part3


Bayah nie org Ganu..ganu kita…
Dia practical sem nie..
2 sebab la aku akan dapat roommate baru..hehe..

Aku sayang taw kat bayah nie..
Dia dah paham sangat perangai aku....
yela kan...
Aku dah sebilik dengan dia dah lebih 2 tahun..
Tapi ...
adatlakan
setiap pertemuan pasti akan ada perpisahan..:(

tapi apapun...
aku pandang dari segi positifnya..
dapat roomate bru means aku dapat tambah kawan baru...ngeee..
best kan..
to my new roomate...
SELAMAT DATANG KE TERATAK KITA...:)

ok la..malas nak menaip...
see yaa next entry...
havea bless weekend everyone...:)

No comments:

Post a Comment